這就是所謂人離鄉賤 [日本工作假期/漂流生存記#17]


話說前幾日有個新同事到,雖然一直冇話我知幾時到,不過作為食物鏈底層既微生物我都唔會有咩意見。但話說個日我同室友去下田玩(坐45分鐘JR先到),去到冇幾耐大概12pm既時候突然打黎同我講當晚6點有歡迎會,問我地去唔去。當然有人請食飯梗係開心啦~所以我地臨急臨忙要行快d睇景點,突然要6點番到去所以夾硬減咁d行程。

6點鐘剛剛好仆到番去餐廳,認識左小鮮肉男同事。突然傾傾下老闆娘問我仲用唔用個平底鍋,話新同事黎冇鍋想俾個佢。咁其實佢俾我個鍋係極污糟同界到個底花哂,睇開都市閒情長大既小妹聽講個底花哂會釋放有毒物質,所以我就一早係大創買左個新平底鍋,舊個個佢隨便回收吧。於是我應機話:「好呀~我一陣拎俾你。」而老闆娘都好爽快回應我:「唔洗啦!我入左你屋企拎走左!話時話點解我見你買左個新?」 咩話?你自己趁我地唔係度既時候入左我地屋企唔通知聲?雖然係宿舍姐,但你都禮貌上同人講句,咁如果我d底衫褲晾哂出黎就唔好意思俾人見到啦!而佢問我點解買個新,我都唔好意思同人講你個鍋花哂根本有等於冇,又要即興9up個令佢舒服既借口出黎。

話說尋日又日日新鮮獲獲金。又黎左個新既教練,傾傾下計去到晏晝5點既時候突然同我地講呢個教練今晚係度訓。我心諗:「你唔好再遲d先講??」其實個教練自己係3、4點既時候黎同我講黎訓,但老闆娘一直拖到最後一刻,即係放工之前一分鐘先講。問題係,佢要個間房我放哂行李,又成地頭髮未執(成日甩頭髮),咁即係我要即刻搬走哂d野啦。其實問題係老闆娘成日都去到最尾一刻先同一講,或者事後先講,會唔會將來有一日我打開門見到多個人而我不知他是誰!

然後尋日又係度笑我地個廳好多野,我唔明點解可以咁得逞!呢個係關乎到尊唔尊重既問題,你覺得間屋係你既鐘意幾時入都得?點安排都冇需要講出來?話就話日本人鐘意顧人感受唔想打擾到其他人,我諗呢個都只係一場誤會。之前有個電視節目,講個包租公係租客入伙後懷疑佢會帶男人番屋企(合約寫話唔俾帶男人番屋企)而有一日靜雞雞潛入係房裝偷聽器,最後租客唔服氣於是報警,包租公就俾人拉左。

雖然今次發生既係小事,但係如果我d護照貴重野或者錢唔見左入邊個數先?如果佢地可以俾番少少尊重我,早一日同我講定有d野會發生,或者要自己入去宿舍拎野走,咁我收番埋d野,我個人會冇咁燥,唔會覺得原來宿舍一d都唔安全。

有次,佢個仔黎拎床褥,又係唔敲門又唔大叫問有冇人,係我突然聽到有d怪聲出去玄關睇先知佢已經自己開左門。如果我咁岩換緊衫咁點先?又可以隨便自己話入黎就入黎?

對於日本人口裡客客氣氣、行動上卻唔一致呢種文化,真係好難觸摸!

這就是所謂人離鄉賤。

0 意見

歡迎查詢或留言 :-D 多謝支持