日本人覺得香港人好大食? [日本工作假期/漂流生存記#20]



其實,老闆娘成日話香港人好大食。佢20年前去過香港一次,佢記憶中既香港食物一般都好大份,而家佢間唔中講開食野都會提起我地好大食,因為有次有個日本女教練入左黎住兩晚,同老闆娘講話我地既食量嚇死佢。咁我係一個女人,所以避免不了會比較記仇。到底老闆娘覺得我地大食,佢用既係咩標準?


好,我地一齊黎睇下呢張相,我們今日既午餐,一人一份。就算係要落水既教練,都係食呢碟咁好味既白飯加淨麵,姑且送少少有味既蔥俾你食。話說老闆娘之前話煮飯每人有五百YEN限額,但其實佢心入面條數應該唔係咁計,應該係一百YEN。望住呢個午餐,我心入面諗:OK! 如果你覺得呢個午餐為之足夠既話,我真係冇野好講。」我同教練成日都要落水擔擔抬抬,真係食到個人燥燥地,又冇力。俾一粒肉碎都好排,或者加隻蛋...

有次我經過辦公室,見到老闆係度食杯麵,終於明哂 其實原來你都食唔飽既,等我仲以為佢地真係吸風飲露添,嚇死我啦。記得以前係東京d和食屋,一個定食有個麵又加個飯,無限澱粉質。而今日,我更加體驗到澱粉質既極致~!! 就係 白飯加淨麵! YEAH!

而家我夜晚真係好大食,食番哂午餐D肉同埋菜。大佬,淨食澱粉質... 我既人生樂趣...

0 意見

歡迎查詢或留言 :-D 多謝支持